mandag 14. mars 2011

Ny uke og nye utfordringer.

Kommer meg aldri i seng enda jeg skal begynne i ny jobb i morgen. Har fått et 60% vikariat. En kontorstilling i helseetaten. Kjenner jo kollegaene fra før så dette blir bra. Ser veldig frem til dette. Men jeg kommer også til å savne alle elvene og de ansatte på skolen jeg har jobbet på nå siden i begynnelsen av desember. Men har fremdeles to dager igjen der da. Har tatt på meg noen vikartimer og skal undervise 5,6 og 7 kl i mat og helse (heimkunnskap) førstkommende torsdag og neste torsdag så da sier jeg ikke hade til skolen ennå.

Førstkommende torsdag ca kl. 14.40 skinner solen for første gang på 6 mnd inn vinduene mine. Noe jeg ser veldig frem til. Så i dag ble alle vinduene i første etage vasket og fikk hengt opp nystrøkede gardiner. Nedtellinga har begynt :o)

Miland barneskole hvor jeg har jobbet frem til nå.

1 kommentar:

  1. Glad for jobben du har fått! Sola skal det bli fint å se igjen selv om jeg ikke har vasket noen vinduer enda. Ser ut til at jeg kan få tatt noen i mildværet på lørdag..

    SvarSlett