fredag 29. juni 2012

(Topp)tur 4. Miland - Øvrehaug

Da har jeg fått 4 klipp på kortet mitt av 20 mulige. Men det er nok med 10 klipp for å få være med i trekningen av premier (som jeg ennå ikke vet hva er - men som skrevet tidligere er det premie nok for meg å nå målet)

Om du har lyst til å ta turen du også har du turbeskrivelsen her:

Miland - Øvrehaug 4 km og ca. 1 1/2 time (tur/retur). Noe stigning.
Turen starter ved Miland skole. Gå opp i byggefeltet på smedshusvegen. Vegen deler ser rett før Haugen Gartneri, her henger Tinn Kommune-merket. Videre er det merket med merkebånd - først skogsbilvei og seinere på sti. Flott utsikt mot Gaustatoppen der som klypa henger.

Deler med noen av bildene jeg tok på turen. Flott natur ikke sant???

Her starter veien mot Øvrehaug-



Stien videre oppover - kan være noe bratt, men det er ikke lange beite og gå på denne.


Klipp nr 4.

Gaustatoppen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar