onsdag 27. juni 2012

Handletur til Åmot i Vinje.


Ble en koselig handletur til Åmot i går. Med meg hadde jeg den eldste tantejenta mi. Aldri hadde jeg vel trodd jeg skulle klart å bruke så mye penger i Åmot. Først og fremst fikk jeg tak i garnet jeg var på jakt etter og som var grunnen til at jeg tok turen til Åmot. Så nå er endelig begge vottene mine ferdige. Og så når jeg først var der handlet jeg inn til flere votter. Er jo både bursdager og jul snart så da tenkte jeg det kunne bli litt gaver også :o)

Ferdige votter.

Og når vi først var i Åmot måtte vi jo ta en titt på senteret der. Ble imponert over flotte buttikker og den store vareutvalget de har der oppe. Blir nok flere handleturer til Åmot på meg. Jeg har gått lenge og hatt så lyst på noen glassboller til å sette oppå hverandre med lokk fra Riviera Maison. Trodde de var bare å få tak i butikkene deres i Bergen eller Trondhjem eller i nettbutikken. Og så hadde de den butikker på senteret i Åmot som førte veldig mye av produktene til Riviera Maison. Midt i blinket for meg. Kommer til å utnytte dette og handle inn til både til meg og i gaver etterhvert. Rogn heter butikken for de av dere som lurer på det.

Og ikke nok med det, jeg fikk også tak i meg en treningsbukse jeg har vært på jakt etter så lenge. Kan absolutt ikke  klage på bomtur :o)

I de to øverste bollene har jeg forskjellige frokostblandinger, i den nederste boller har jeg i hjemmelaget knekkebrød.




Når vi hadde fått handlet fra oss reiste vi hjem igjen med kurs om Seljord. Ville ta oss en rundtur. Der stoppet vi ved en Thairestaurant og spiste en god wok med oksekjøtt, ris og deilige grønnsaker.




2 kommentarer:

  1. Se der ja!!! Superduper tur skjønner jeg!! Superfine votter! Artig struktur.
    Glassene var også superstilige. Jeg har vært på handlesenteret i Åmot, det var i fjor og det var spennende der da- sikkert enda mer spennende nå.

    SvarSlett
  2. Kan anbefale deg turen ja ;o) Si i fra om du vil ha selskap. Blir ikke siste gangen jeg drar bortover der :o)

    SvarSlett