torsdag 24. februar 2011

Hjemreise i morgen.

Da er første opphold her på Evjeklinikken over. I morgen reiser vi hjem etter middag. Pga snøfallet den siste tiden og glatte veier har jeg valgt å kjøre E18 hjemover om Arendal. blir en mye lenger vei, men pytt pytt. Har stortrivds her, men nå ser jeg frem til å komme hjem til min kjære samboer. Har jo ikke sett han på 14 dager så nå savner jeg han. :o)

Det er lange dager her på klinikken det er opplegg 12 timer hver dag her. Vi har fått prøvd oss på masse forskjellige ting. Noe ok, noe mindre ok og noe veldig ok. Bassengtrening har det blitt mye av. I dag fikk vi prøve oss på truger. Noe jeg likte veldig godt. Det er bra trening merket jeg. Kankje noe jeg invisterer i truger til vintern igjen. Ellers har vi også mye undervisning. Så nå har jeg mye og gripe fatt i når jeg kommer hjem og hverdagen begynner igjen. Det blir nok tøft. Mange gode oppskrifter har jeg også med meg i bagasjen. Gleder meg til å teste de ut. Neste opphold blir4 uker i mai/juni.

Bilde tatt fra trugeturen i dag med mobiltlf'en.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar