tirsdag 2. september 2014

Tromsø

Nylig var jeg en langhelg til Tromsø. Vi er en gjeng venner som treffes en gang i året. Vi drar da på rundgang til hverandre. I år gikk turen da til vakre Tromsø. Tidligere har vi vært på Selvær som ligger uti havgapet ved Helgelandskysten og Skien.
Det er alltid så koselig å treffe denne gjengen igjen og alltid så vemodig og trist når vi skilles etter en herlig helg.
Og som vanlig må jeg ta masse bilder når jeg er på tur.
En kaffi latte på Starbucks/Gardemoen mens jeg venter på avgangen
Mmitt første møte med sushi. Smakte nydelig.
Mack øl må en drikke i Tromsø.
Den berømte rorbua :)
Måtte stifte bekjentskap med isbjørnen.
Om bord på Hurtigruta for å spise en god middag mens båten ligger til kai i Tromsø,
Slapper av på dekk med Ishavskatedralen i bakgrunnen.
Måtte tenne et lys for de som sto meg nær og som ikke finnes blant oss lenger.

2 kommentarer:

  1. Så masse fine bilder! :) Nå fikk jeg lyst til å besøke byen jeg også! :) Fine bilder av deg også ;) Klem

    SvarSlett
  2. Det anbefales en tur til Tromsø. Kjempefin og koselig by å besøke;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett