torsdag 10. juli 2014

Grand Canaria

Nå har jeg akkurat våknet opp etter første natta her på i Porto Rico på Grand Canaria. Kom hit i går etter en lang tur. Måtte dra hjemmefra kl  03.00. Så lite søvn gjorde at vi bare tok det med ro og slappet av i går her på rommet. Var bare en kort tur og spiste en lett rett før vi handlet mat og drikke med oss.

Skal bli godt å kose seg her nede nå. Ønsker alle som er innom bloggen min en riktig fin sommer!

Legger ved noen bilder jeg tok her nedenifra i går. Det siste bilde er fra et Brasiliansk show jeg satt og så på fra balkongen vår. Fin utsikt ikke sant? ;)

3 kommentarer:

  1. Det ser kjempeflott ut der! Dere må kose dere masse og ha en fin fin tur! Det er sydenvarme her hjemme nå også,30 grader i dag! Ha en fin dag! klem

    SvarSlett
  2. Åååh det så deilig ut ��
    Gran canaria er jo fantastisk på denne tiden �� kos dere masse masse masse og god sommer :-)

    SvarSlett
  3. Herlig på Gran canaria God ferie og nyt den. God sommer :)
    Pakken fra deg er ankommet
    har laget et innlegg på bloggen min.

    SvarSlett