onsdag 17. april 2013

Da er jeg på nett igjen med ny Pc.

Endelig er jeg på nett igjen og med ny pc. En fancy råååsa pc hele.


 
Gikk av på langfri i går morges, så nå har jeg 9 dager som jeg kan bruke som jeg vil :) Er godt i gang med trening. Friskis og Svettis her på Rjukan har satt i gang "kom i gang"-trening for oss som ikke har trent på ei beite. Så på mandager går det i Spinning, på onsdager går det i vektstang. Og to tirsdager på dette kurset er det undervisning i kosthold og trening. I dag var en sånn dag. En Ernæringsfysiolog hadde foredraget - må si jeg synes hun var dyktig. Var veldig interessant å følge med på hva hun sa. (Ikke alle forelesere er like interessante og høre på), Så har dere kjangsen til å gå på foredrag med Anita Stang så er det bare gå på det.



Jøss nå fant jeg jammen ut at det er automatisk rettskrivning her. Skriver stadig feil og får rød strek under og jeg får rettet det opp. Kuuult :)
 
Må bare dele bilde fra en nydelig morgen på jobb.







 

2 kommentarer:

  1. Så flink du er da Janne som er i gang med trening!!:) Nydelig utsikt på jobben din..klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha Vigdis. Det er så deilig og være i gang igjen. Ja, det er en utrolig fin utsikt jeg har på jobben. Vet aldri hva som venter meg når jeg titter ut på morgningen. Det er varierende farger etc. Blir like målløs hver gang jeg står og nyter utsikten.

    SvarSlett