søndag 16. desember 2012

Cruise til Kiel

Hatt en flott tur Cruisetur til Kiel i helgen. Grudde meg litt på forhånd da jeg hørte om både storm og snøvær som skulle komme her og der. Men vi skal slettes ikke klage på været. Vi hadde topp vær hele veien. Noe sjø, men det var ikke rare greiene.

Koste oss hele helgen med et vennepar. Ble mye god mat og drikke. Avslappning og ikke minst handling både på båten og i land i Kiel. Var på julemarked og shoppingsenter. Vi holdt oss innenfor kvoten men du så mye snop og deilig drikke vi har fått med hjem. Trenger nesten ikke handle noe mer til jul nå.

Lar bildene tale for seg. Glemte igjen cameraene mine hjemme, så mobiltelefonen fikk duge på denne reisen.


Utsikten fra lugaren vår, før vi drar ut fra Hjortneskaia i Oslo

Julemarkedet i Kiel.

Masse snop.

Tro det eller ei, dette er faktiskt sjokolade.

Kos i loungen på båten, men fin pianomusikk i bakgrunnen.

Denne karen måtte bare bli med meg hjem.

Ble noen drinker, og denne herlige Chrismas Dream ble en klar favoritt hos meg.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar