onsdag 19. desember 2012

19. Desember

I går ble jeg ferdig med alt som har med forberedelser til jul å gjøre. Siste gaver ble kjøpt inn, juletreet kom på plass og pyntet, samme med resten av huset. Julebaksten er jeg ferdig med for å år. Med andre ord nå skal jeg bare slappe av og nyte julen.

Ville pynte så tidlig og gjøre meg ferdig for i morgen begynner jeg med en ny økt på nattevakter og da er det greit å slippe å styre på så mye. Skal med andre ord jobbe nesten hele jula.
 
I dag fikk jeg et nydelig god jul bånd i litt vintage stil. Passer meg ypperlig. Tusen takk for nok en fin gave Kjerstin.
 

2 kommentarer:

  1. Heldig du er som er ferdig.
    Jeg starter med baking i dag :), men regner med å komme i mål før helga.

    SvarSlett
  2. Så deilig med alt som er ferdig!
    Selv har jeg blitt skikkelig forkjøla, så både pynting og julebakst har blitt utsatt noen dager.. Kommer vel i mål til slutt!

    SvarSlett