mandag 28. mai 2012

(Topp)tur 1 - Gjuvsjå

Arbeidsplassen min - dvs kommunen jeg bor i har arrangert (Topp)turer for ansatte. Det er satt opp 20 turer rundt om i kommunen, minstekravet er 10 turer og en er med i en trekning av fine premier. (Var fine premier i fjor - i år har jeg ikke hørt hva premiene er ennå) Men uansett er det premie nok for meg og komme meg ut og gå de forskjellige turene og få et klipp på kortet mitt. Det er satt ut klippetenger på hver tur. Disse turene ble satt i gang i forhold til HMS-tiltak. Et kjempebra tiltak spør dere meg. Ikke bare kommer jeg meg ut, men jeg får sett mange nye steder av kommunen min jeg ikke har sett før - nesten en oppdagelsereise :o)

Årest første tur og klipp var på Gjuvsjå. Dvs. Gjuvsjå rundt. Dette er ingen ny tur for meg. Her har jeg hatt mange turer opp igjenom årene da familien min har hatt/har hytte i dette området. Så Pinsaften (i går) tok jeg meg en tur til hytta og kombinerte det med en av turene som er satt opp på (topp)turer i Tinn Kommune. Selskap på denne turen har jeg i Golden Retrieveren jeg har lånt for anledningen. Nydelige Aiwa.

Her kommer det noen bilder fra turen.

Første klipp.








Aiwa kjøler seg ned.

Gaustatoppen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar