onsdag 7. mars 2012

2 arbeidsdager igjen og jeg drar tilbake til Evje for siste gang.

Har nå vært på Evjeklinikken 4 ganger så langt i løpet av ett år. Nå blir det 5 og siste gangen vi skal dit.  For de av dere som ikke vet hva Evjeklinikken er så kan jeg si at det er livstilendringskurs. Må si jeg har lært utrolig mye på samlingene. Vi har undervisning i kosthold, i trening etc og vi har mye trening. Ellers er vi blitt en sammensveiseset gjeng. Kommer til å savne dem når vi drar hvert til vårt og ikke skal møtes igjen ved klinikken. Får håpe vi klarer å treffes utenom. Om ikke så har vi alltids facebook, msn, og telefoner så flere av oss kommer nok til å holde kontakten. Pakker bilen og drar av gårde til søndagen. Blir nok lite blogging da, men skal nå prøve å få til et lite innlegg i ny og ne.

Dette er en vanlig dagsmeny vi har på Evje.


Akkurat nå sitter jeg og knoter med felling av vottene mine. Er ikke tale om at det blir fint. Har nå funnet frem noen forskjellige oppskrifter så får jeg prøve meg frem. Men må innrømme at mye av det jeg leser i oppskriftene kunne like gjerne vært på gresk for meg - like uforståelig. Men sånn har vi det vel alle nybegynnere hehe. Må innrømme at egentlig skulle det vært to votter som er nesten ferdige, men den andre gikk i søpla, nytta ikke å rekke seg opp, bare floket seg :S


Må si at jeg er dypt skuffet over alt det hvite som laver ned nå. Jeg var bare så klar for våren jeg nå, ikke mere vinter.


1 kommentar:

  1. Lykke til på Evje! Jeg er selv i gang med å legge om livsstilen, og tar meg i å lure på hvorfor sunn mat skal være sånn tiltak, når den er så god og fantastisk fristende..?!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett