lørdag 7. januar 2012

Dagboken.

Dagboken er en film jeg har blitt anbefalt. I går kveld satt jeg meg ned og ville se denne filmen. Likte godt Dagboken og vil anbefale andre å se den også. La ved trailer av filmen i innlegget under dette innlegget. Bare å ta en titt.

Dagboken
For lenge siden møttes to unge mennesker, han med røtter i en fri og uformell musikerfamilie, hun med et annet og mer konservativt utgangspunkt. Noah og Allie finner hverandre, forelsker seg og tilbringer en uforglemmelig sommer sammen. Men deres kjærlighet ”passer” ikke og de må skille lag for å etterkomme foreldrenes ønsker. 2. Verdenskrig gjør også sitt til at de ikke kan treffes.

Når krigen er slutt, og soldatene vender hjem, er alt annerledes. Allie er gift med en suksessfull forretningsmann, mens Noah lever alene med sine minner og bruker all sin kjærlighet på å restaurere sitt 200 år gamle hus. Allie vekker til live gamle følelser når hun kommer over en artikkel i lokalavisen om Noahs arbeide og hun skjønner at hun må ta en viktig avgjørelse om hvilken vei hennes liv og hjerte skal følge.


2 kommentarer:

  1. Trivelig blogg med utrolig flotte bilder, gode boktips og mye, mye mer.
    Kommer garantert til å titte innom igjen:)
    Det samme gjelder den andre bloggen din. Ser også at du har hatt toller. Verdens flotteste hunderase, og jeg er så heldig å ha ei tollertispe på 4 år.

    Ha en trivelig søndagskveld.

    SvarSlett
  2. Den filmen så jeg for en god stund siden. Veldig rørende

    SvarSlett