onsdag 9. november 2011

Hobbyrommet jeg tideligere hadde var også et gjesterom i lys farge. Etter jeg hadde fjernet hyller , benkplatene mine etc så trengtes det sårt  å pusses opp. Så vi ble enige om å prøve en ny farge vi ikke har resten av huset. Vi valgte Pure Colour - Marrakesh. I dag var min snille pappa her og malte for oss. Jammen tok han ikke begge strøkene i dag. Takk for all hjelp Pappa!


Nå står det innflyttingsklart. Men først må vi få kjøpt oss ny seng og nye gardiner. Gjett om jeg gleder meg?


Satte inn igjen den gamle gjestesengen inntil videre. Men en får en viss inntrykk av fargen. Ble veldig fornøyd. Gleder meg til å flytte inn på nyrommet :o)

3 kommentarer:

  1. Se her ja!!! Både hobbykrok og gjesterom ble kjempeflott!!!!

    SvarSlett
  2. Herlig farge, Janne. Kanskje jeg må frem med pensel også?

    SvarSlett
  3. Så fint!
    Klem fra København

    SvarSlett