tirsdag 17. mai 2011

Vår 17 mai-feiring

Vår tradisjon på 17 mai de siste årene er en rundtur med motorsyklen våres.  I år gikk turen om Hovin til Ormemyr hvor vi tok av til Gransherad. En ikke så god vei å kjøre med mc nå da de jobber med veien og det var mye hull og stein i veien. Men vi kom da oss hele til Gransherad. Og siden Tinnsjøveien er stengt for tiden kjørte vi en annen vei hjem. Tok av mot Sauland og ved støtta der har de verdens beste softis, så det ble til at vi stoppet der for en softis. Er det ikke 17 mai da? jo da innvilget jeg meg en is :o) Så gikk ferden videre mot Tuddal og over råen og ned til Vestfjordalen igjen. Med andre ord en flott tur med flotte naturopplevelser. Og kvelden har vært stille og rolig med min kjære og Tv'en.

Her er det noen bilder fra dagens tur.






2 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Sikker på at du trenger den fotoboka? ;-)

    SvarSlett
  2. Takk takk Lisbeth. Ja, har mye og lære det merker jeg når jeg leser den. Kan godt låne den etterhvert. Masse fine bilder i den :o)

    SvarSlett