lørdag 29. januar 2011

Evje

Jeg har i mange år sloss med kiloene, og noe lettere har ikke sykdommen min gjort det heller med masse tillskudd av hormoner på den ene og den andre måten har ikke akkurat gjort ting bedre for meg. Men nå er jeg LEI. Nå skal jeg få bukt med kiloene. Men jeg klarer det ikke alene, så jeg har bedt om hjelp. Jeg blir derfor fulgt opp av overvektsklinikken i Tønsberg. Har vært der en gang til samtale med en veldig koselig lege og da ble det også tatt masse blodprøver av meg. Til uken skal jeg tilbake til klinikken i samtaler, og da får jeg også vite hvordan blodprøvene var. Er spendt på resultatene.

Men sist gang jeg var på klinikken ble det sendt en henvisning for meg til Evjeklinikken. Her har de livstilendringskurs. Så nå blir det flere opphold på meg her med start i uke 7 og 8. Blir fulgt opp ett år fremover. Blir mye trening, kostholdskurser etc. Gleder meg veldig samtidig som jeg er veldig spendt også. Med AiR frisk i minne så vet jeg dette blir bra også. Jeg, har ikke noen problemer med å bli kjent med folk og her er alle i samme situasjon. X fingrene for meg selv at det er dette som skal til for en lettere tilværelse for meg selv. Jeg er veldig MOTIVERT i alle fall :o)

Kommer nok til å skrive litt fra Evje når jeg er på klinikken. Blir mange opphold der nede det neste året.


4 kommentarer:

  1. Jeg er så utrolig stolt av deg, og utrolig imponert. Du tar virkelig tak i tingene du. det er ikkemangesom har det motet og viljen som du her viser.
    Mange tusen lykke til klemmer.

    SvarSlett
  2. Er enig med Merete her Janne!!!! stå på og lykke til!!! skal heie på deg! klem klem klem klem.

    SvarSlett
  3. Å så spennede Janne :O) Jeg heier også masse, masse på deg - dette kommer du til å klare :O) :O)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Sliter og har slitt med et lass selv.Så jeg vet hvor tungt dette er.
    så Janne, STÅ PÅ!

    Krysser alt jeg har for deg.
    Dette klarer du..

    SvarSlett