torsdag 30. desember 2010

Pinnekjøtt + litt til.

I løpet av julen må vi bare ha Pinnekjøtt til middag. Men vårt eget innkjøpte pinnekjøtt får ligge i frysen enda en god stund for i går var vi bedt på Pinnekjøtt til et vennepar. Det var deilig og bare komme til ferdig oppdekt bord. Pinnekjøttet var som vanlig veldig godt. Og så fikk vi smake på en helt ny dessert. Dansk Kloakslam, høres ikke godt ut men FARLIG GODT var det :o)
Bildet er hentet fra denne nettsiden.
Har prøvd å finne oppskrift og bilde på nett av den danske Kloakslammen, men lyktes ikke. Skal høre med min veninne om hun vil dele med seg oppskriften sin :o) Så kan jeg dele den med dere igjen :)

Ellers sånn på årets nest siste dag er jeg fremdeles veldig surklete, har hanglet i hele jula med en kraftig forkjølelse og bihulebetennelse. Og i dag våknet jeg opp med halsvondter også :o( Skulle vært i en begravelse i dag, men tror nok det er best for alle at jeg holder meg borte derfra. Beklager H.

I morgen er jeg og mannen bedt på nytt års feiring med gode venner. Det blir spleiselag. Alle tar med seg litt hver av mat til koldtbord og drikke. Men jeg aner ikke hva jeg skal finne på. Tar gjerne i mot tips fra dere.

Bilde fant jeg her.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar