torsdag 7. oktober 2010

Onsdag 6 okt.

I dag har vi vært veldig aktive. Først var det undervisning, så hadde vi stavgang. Ikke viste jeg at det var flere teknikker, det var den vanlige, elghuts (eller hvordan det nå skrives) og sprett et eller annet. Tror jeg foretrekker den vanlige teknikken selv om elghuts får opp kondisen. Skal sjekke om jeg har stavene mine ennå, hvis ikke tenker jeg at jeg vil invistere i et par nye. Veldig bra treningsform om stavene blir brukt på riktig måte. Så var det inn igjen til ny undervisning før vi hadde pause. Da dro et par av de andre og jeg ned til "byen" som flere kaller Krossen og spiste en god lunsj før det bar til en gymtime med sirkeltrening. Tenk at jeg har vært her i en uke alt og kun tre uker igjen. Det går altfor fort spør dere meg :( Det kom mange nye i dag, og det var en stille gjeng, kan tenke meg vi var like stille når vi kom hehe En av de nye er en veninne av meg hjemmefra. Var koselig og se et velkjent fjes.

Etter middagen var jeg på fotokurs, hvor vi lærte om hvordan vi redigerte bilder etc, så endelig har jeg fått meg en bilderedigeringsprogram på pcen  min jeg også og kan bruke den. Kommer til å leke masse med den fremover :)

I kveld har det vært en stille og rolig kveld med mye prat i fellesstua og vi har bare slappet av. Deilig det også innimellom slagene. Nå kommer jeg fra min veninne, vi har kost oss med te og skravlet masse. Er vel på tide og legge seg nå :) Natta

1 kommentar:

  1. Hei snuppis!!! godt du koser deg!!synes det høres så spennende ut med fotoredigering jeg da hehe kan du lære bort litt kansje???? nå har jeg kjøpt meg ny pc jeg og så du har ganske mye å lære meg etter hvert hehe. LILLA :0) :o) :0) som din....trallalalatralllala.

    SvarSlett