onsdag 13. oktober 2010

Jeg lever og har det veldig bra :) To stk som har kommet med at de savner en oppdatering her i bloggen min. Her kommer det litt nytt :o)
Hadde perm i helgen og koste meg hjemme med mannen min, herlige fjellturer i flott vær hadde vi også, solen varmet godt. Søndag kveld var jeg på plass igjen her på AiR.
Mandag var vi blandt annet på fjelltur. Men husker jeg hva det het der vi var - NEI, det gjør jeg ikke :( Men men. Vi kjørte i allefall mot Raulands Alpinsenter og tok av et sted og kjørte en ca 30 min. tid innover på en skogsbilvei. Og når vi hadde gått litt så oppdaget jeg den flotteste fjelltoppen jeg vet om. Nemlig Gaustatoppen fra en vinkel jeg aldri har sett før. Og ikke bare det - vannet forran var Møsvann. Det ble helt feil for meg at det var Møsvann og Gaustatoppen og se fra den vinklen jeg befant meg i, men du så flott det var. Legger ved bilde under her.
Ellers så går det i trening og atter trening. Jeg storkoser meg når vi holder på. I dag ble det klatring i vegg inne, 20 m. Jeg kom ikke helt opp for jeg fant ikke knottene, men hadde jeg gjort det så hadde jeg klart det, var ikke så mange knottene igjen. Du så morro det var. Nå har jeg et mål, og det er at den dagen jeg er i mye bedre form en jeg er pr i dag og har litt romsligere økonomi skal jeg begynne og klatre. For det frister definitivt til gjentagelse. Og det er jo ikke farlig når du bruker sikring. Så nå Hans Olav - dette skal jaggu du bli med på også hehehe ;)
I morgen kommer også en dag jeg gleder meg til. Først bevegelsetrening og litt egentid så reiser vi ned til Totak tror jeg det var vi skulle til og ut med kanoer. Da blir det en tur med kano, før vi slår leir et eller annet sted og tenner bål og koker te og kaffe. Og du som jeg gleder meg. Vi får X fingrene for at det flotte været vi har hatt noen dager nå holder seg :)
Fredag er det møte ang treningsoppfølging og bassengtrening før det bærer hjemover til Vestfjordalen igjen til perm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar