mandag 4. oktober 2010

Dagene går i ett.....

......her. Får ikke tid til å ta bilder og dele med dere. Desuten er det ikke så mye å ta bilder av, det regner som pokker :( Men til onsdag tenker jeg det blir litt bilder, da har jeg meldt meg på foto og bilderedigeringskurs. Gjett om jeg gleder meg til det :) Var forøvrig på kurs i dag også, men sier ikke hva - ferdige produktet har jeg tatt bilde av, men de kommer siden (Er gave så jeg kan ikke legge ut bilde ennå). Jeg koser meg som bare det, fått mange nye venner, masse god mat er det her og. I morgen har jeg ikke meldt meg på noen kurs. Da tenker jeg at jeg skal kype inn på rommet mitt og jobbe med oppgavene i sikkerhetsmodulen. Dette blir selfølgelig på ettermid/kveldstid etter dagens program er over. I dag var vi forøvrig i stallen for omvisning. Og jeg  har satt meg opp på ridekurs. Om jeg er så heldig å bli valgt vet jeg ikke ennå. Er bare 7- eller var det 8 hester og vi var 13 stk som meldte oss på. Får vel vite det i i morgen eller onsdag tenker jeg. Første ridetimen er til torsdagen. X fingrene for meg at jeg er en av de "heldige" :)

1 kommentar:

  1. Det er så godt å høre at du har det bra der oppe snuppis.Håper det kommer masse godt ut av dette oppholdet :0).Følger med deg her i bloggen din vøtte!!!!!Fint rom du har fått også. Kos deg videre, jeg gleder meg til du er hjemme igjen!!!! Stor klem til deg fra meg.

    SvarSlett