søndag 26. september 2010

Phu - da kan jeg endelig kose meg resten av søndagen

Har sitti og jobbet med oppgavene innen salg, og fikk til slutt knotet ned noen sider i Word. Så nå får det briste eller bære, har allerede sendt oppgavene til lærern min. :o) Ønsk meg lykke til!
Og så har jeg jobbet meg igjennom modulen om sikkerhet, er det vi skal gjennom på skolen i morgen, Så da tar jeg fatt på oppgavene i løpet av neste uke en gang.


Nå skal jeg kose meg med Ett trykk som dumpet ned i postkassen min her om dagen men som jeg ikke har fått tid til å se i ennå :) Så det var litt jul der, kanskje får jeg noen ideer :o)


Men det blir bare en liten pust i bakken, for jeg har tenkt og ut i hagen og plukke litt epler. Skrelle og dele får jeg gjøre etterhvert som jeg har tid til det for så å fryse ned i porsjoner. Har fått tipset av naboen min Lisbeth som var her i går og plukket med seg noen epler. I stedet for å bake opp en hel masse kaker for å fryse kan jeg heller fryse ned og bruke det når det passer meg. Kjempe smart :o)


I morgen blir en travel dag. Først på jobb til 10.30, så er det å sette seg i bilen for å kjøre til Porsgrunn og ærendet mitt der 13.15 for så videre til Tønsberg og noen timer på skolebenken før ferden går hjem igjen. Går vel det også hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar