torsdag 12. august 2010

Sliten jeg......

Nå er jeg sliten. Skal ikke gjøre et slag mer i dag. Først mye og gjøre på jobben, og når jeg kom så satte jeg i gang med å rydde hobbyrommet mitt. Det så ikke ut der oppe. Har vært sånn i hele sommer. Har bare ikke orket å sette i gang. Men i dag kom ånden over meg :o) Nå er det så ryddig og fint der atte. Nesten så jeg fikk lyst til å scrappe litt :o) Men skal ikke det. Da blir det rotete igjen med en gang hehehe.
Nå slapper jeg av forran tv'en og her har jeg tenkt å bli sittende. Hadde store planer om å lage meg en ny porsjon med knekkebrød. Er helt tomt for det nå, men det blir bare med tanken gitt. Mannen er ute og kjører med motorsykkelen sin og har med seg nevøen vår. Ja, han skal overnatte hos tante og onkel i natt :o) Blir koselig. En arbeidsdag igjen så har jeg fri 3 dager. Det skal bli godt nå for det har vært en travel arbeidsuke.

Verdens beste knekkebrød :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar