søndag 22. juni 2014

Sykkeltur

Har vært treg. Først nå i dag fikk jeg rotet meg til å ta frem syklen min igjen. Både min samboer og jeg har terrengsykler. Så de er tunge å sykle på asfalten. Så derfor setter vi syklene våres på bilen og drar til fjells for å sykle. Så i går havnet vi opp til Møsvatn og fant vi ut at vi sykler inn til Varland. En tur med masse flott natur. Vanligvis er det asfaltert vei, men det er mye veiarbeid innover så det ble mye sykling på grusen.
Det var tungt å sykle da det var mye oppoverbakker og vi hadde motvind. Men synes jeg klarte meg bra jeg på min første sykkeltur for i år. Blir definitivt ikke den siste turen heller.

5 kommentarer:

  1. Så spreke dere har vært da :-)
    OG for noen utrolig fine bilder !!!
    På Varland er det fint - jeg husker jeg var mye innover der og plukket rekved en gang i tiden.
    Ser ut som dere har hatt en utrolig flott tur :-)

    Ha en fin fin søndag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Prøver å være litt spreke sånn innimellom ;) Ikke vanskelig å ta fine bilder når det er så vakker natur ;)
      Har planer om å plukke litt rekved jeg også, men aldri kommet så langt. Men da vet jeg jo hvor jeg kan dra ;)

      Slett
    2. Du må ha en fin søndag du også ;)

      Slett
  2. Så spreke dere er! :) Masse flotte bilder fikk dere tatt også ser jeg :)) Ha en fin dag Janne! :) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Vigdis. <3

      Du må ha en fin dag du også.

      Klem

      Slett