tirsdag 14. mai 2013

Ved

Min samboer har sammen med en kompis hogd masse trær på eiendommen hans. Og sist søndag kom det flere lass med ved hit. I dag fikk jeg låne en vedkløyver og vi satte i gang rett etter middagen. Jeg kløyvde veden og fikk hjelp med de største kubbene mens min kjære stablet. Etter noen timer kunne vi gi oss og var godt fornøyd med ettermiddagens/kvelds jobben vår. Ca to favner ved hadde vi fått kløyvd og stablet opp. Så nå kan jeg med god samvittighet fyre godt til vinteren.



 
 
Janne

2 kommentarer:

  1. Oi oi, her er det dama som kan jobbe altså! Bedre treningsøkt finnes vel ikke? Det blir deilig til vinteren med så masse god ved! Da har den varmet minst 2 ganger!! :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi får ta det som en treningsøkt hehehe. Støl og sliten i hele kroppen var jeg i allefall ;) Ja, det er godt å vite at veden er sikret til vinteren nå, og da har jeg så god samvittighet for jeg vet jeg har hjulpet min kjære ;)

      Slett