torsdag 5. april 2012

Drømmeplassen i Arendal

På vei hjem fra Evje var jeg og en veninne innom Arendal. Først var vi innom en Sjokoladefabrikk. Der hadde de så mye forskjellig sjokolade i alle former og fasonger, farger og smaker. Kan anbefale alle som er i Arendal og ta turen innom Heimdal sjokoladefabrikk.
Så ble det en tur innom handlesenteret og bruke noen kroner før vi fant veien til min veninnes drømmeplass. Cafeen heter Drømmeplassen. Og jeg hadde ikke problemer med å skjønne det. For en flott plass. Jeg som skulle være så sund kjøpte meg en salat. Den var veldig god, med en hvitløksaloi som smakte helt utrolig godt. Men fritelsen ble for stor til en kaffe latte og en sjokoladekake de hadde på disken. Det VAR en utrolig god sjokoladekake, med karamellsmak. Brukte lang tid på kaken og bare nøt den. Drømmeplassen finnes bare i Arendal og Kristiansand.





Koste oss veldig der, men før vi skulle dra måtte jeg en tur innom toalettet. Og det må jeg si er den flotteste toalettet jeg har vært på hehehe. Folk kikket vel rart på meg når jeg kom ut hentet kameraet mitt for så å gå inn igjen og ta bilder :oP Dere kan se på bildene selv og se hva dere synes om Drømmeplassens toalett hehehe
Artig vask.

Innebygd vannklosett.



1 kommentar:

  1. Wow! Det er jo en drømmeplass jo! Akkurat nå bekymrer deg meg at det ikke er så langt til Arendal.... ;) Jeg liker så godt den garnbutikken på Harebakken Senter og (hvis det er det det heter...), Sparkjøp er jo i nærheten og... Spørs om det ikke blir en tur dit snart :)

    SvarSlett