torsdag 9. juni 2011

Har det bare bra fremdeles.

Det er så vakkert her nede på Evje. Blir mange turer enten til fots eller sykkel. Er så mange veier/skogsbilveier/stier å velge mellom. Bare suger til meg den flotte naturen her nede. I dag har vi lært å bruke kart og kompass (noe som var på tide for min del) Etterpå fikk vi testet oss og skulle finne noen poster oppi skauen her. Vi fant alle postene.  Ellers går det i ett sett her nede med trening og undervisning. Bilde under er tatt fra kveldsturen min med mobil. Alt er bare bra her nede bortsett fra all myggen. Den er og blir plagsom.

I morgen drar jeg til hytta på Valle og skal tilbringe pinsa der med min kjære. Det blir godt å se han igjen. Er 14 dager siden jeg så han nå.

1 kommentar:

  1. ÅÅ skal du til Valle, vi er på hydrostranda!! bare å ta seg en tur :0) :0) Ha en super Pinsehelg!!

    SvarSlett