søndag 29. mai 2011

Da er dagen kommet.....

...og ute har vinden/stormen stilnet og sola skinner som bare det. Lyder til en fin tur over Suleskard og Setestdalen. Blir nok noen stopp og fotografering. Må vel innom Valle og bensinstasjonen der. Den berømte bensinstasjonen som Lillebjørn Nilsen synger om :o) Har forhørt meg litt og far til veninnen min sier det bare er snøfonner igjen oppå Suleskard i veikantene, i veien er det ikke snø og godt er det for jeg har lagt om til sommerdekk.

Men før jeg drar av gårde må jeg pakke ferdig. Og når middagen er inntatt så tar jeg turen fatt. Ha en fin søndag alle sammen!

Lillebjørn Nilsen: Valle auto & bensin songtekst

Lillebjørn Nilsen - Valle auto & bensin

Å, eg fann ei vakker jente nedi Setesdal.
Ho sto vakt på Valle Auto & Bensin.
Og ho lo til meg så eg blei både heit og kald.
Så eg spurde: «Vil du vere venen min?»
Men ho svara at: «Eg er nok ikkje fri.
Eg har ein som eg vil elske all mi tid.
Det er ei fele lagt i handa på ein spelemann,
som kan spele slik som berre setesdølar kan.»

(Og særleg om han spelar «Sordølen», da:
sudidudi dei dudi dei dudi dudi dei!)

Og kvar laurdag må eg høyre på min kavaler.
Men du kan vel også følgje med?
Eg blei svartsjuk og sa: «Eg vil'kje ha det der!
Denne fela der skal jaggu halde fred!»
Og så satt eg med gitaren på mitt kne.
Og eg øvde trutt og talde: ein to tre ...
Og då helga kom så sa eg: «Snille jenta mi,
no skal eg få spela danselåta di!»

(Og så spelte eg «Sordølen», da:
dælælæ ... )

Men ei jente er'kje betre nedi Setesdal'n,
for ho visste ikkje kven ho ville ha.
Og slik er det med ei jente som er dansegal' n:
ho kan like gjerne svare nei som ja.
Så no sitt vi her og spelar både to.
Og ute der på golvet sviv' e ho!
Og i morgan som ho søv den beste svevnen sin,
må eg stå vakt på Valle Auto & Bensin ...


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar