mandag 4. april 2011

Meld dere på nyhetsbrevet til Hobbykunst.


Hjeeeeeeeelp meg!



Jeg håper ved å sende ut dette nyhetsbrevet, at jeg kan appellere til deg som venn! Jeg jobber for HOBBYKUNST i Vestby, og har ansvaret for markedsføringen. Nå prøver jeg å motbevise sjefen min å bruke markedsføringsbudsjettet på gaver og give-away's til dere, i stedet for å bruke 50.000 kr på en annonsering. Kan du være villig til å hjelpe meg?


Spre dette til alle du kjenner, venner, bekjente, kollegaer, svigermor, tante...ja, ALLE! Hjelp meg å få folk til å legge seg til nyhetsbrevene våre og komme på åpningsfest 5. mai kl.18.00. Jo, flere jeg får til å melde seg på nyhetsbrevene, jo mere penger får jeg til å bruke på gaver til dere!

Send meg gjerne en tilbakemelding til connie@hobbykunst-norge.no.

Her kan dere melde dere på nyhetsbrevene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar