fredag 22. april 2011

God Påske!

Bilde er tatt fra en skitur på Møsvann tidligere i vinter. :o)

Ønsker alle som er innom bloggen min en riktig God Påske! Siden det ikke er snø i fjellet i år så har vi reist til kysten. Nærmere bestemt Valle i Bamble kommune. Blir en stille og rolig påske for vår del. Har tatt med meg scrappeutstyr og må lage noen Loer slik at jeg blir ferdig med albumet til Niesen min sin konfirmasjon 8 mai. Begynner å hjelpe seg nå. Har kun 6 Loer igjen :o)
Blir det overskyet eller dårlig vær tar jeg med meg min bedre halvdel til Badeland i Langesund, så kan vi trene litt og kose oss der. Men selv om jeg har lyst til å bade litt så har jeg også veldig lyst til at været skal være slik påsken har begynt, med strålende vær.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar