søndag 22. august 2010

Spendt.

Nå er jeg spendt altså. Første skoledag i morgen hvor jeg skal treffe lærere og medelever for første gang. Begynte riktignok med studiene i april, men har sitti og jobbet med pensum via nettet. Har sitti og forberedt meg på markedsføringa i kveld, modulen vi skal gå igjennom i morgen. Det er samling annen hver uke heretter frem til jul hvor det er meningen jeg skal opp i eksamen. (Noe jeg slettes ikke gleder meg til :( ) Så da blir det en tur til Tønsberg for meg i morgen ettersom det er der samlingene skal være. Blir nok en kombinert tur med litt handlig også tenker jeg. Vet jeg må innom en Gode Minner. En hobby-butikk og så vil jeg se om jeg finner noen filler og ha på meg :o) Etter samlingen skal jeg møte Tonje, en god veninne av meg og vi skal spise middag sammen før jeg setter kursen hjem igjen. Blir en lang og spennende dag i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar