tirsdag 24. august 2010

Endelig hjemme...

Har blitt en lang dag i dag. Dro nedover til Tønsberg på morningen. På veien nedover fikk jeg det for meg at jeg måtte innom min gode veninne Tonje og se hvordan hun hadde fått det i Sundbyfoss. Hun har fått det så fint :) Ble bare en kort tur der. Vi hadde jo avtale om å treffes etter skolen til en middag før jeg dro hjem igjen. Så ble det en tur på Gode minner, en scrappebutikk i Tønsberg. Var tydelig og se det var kommet nye eiere der. Ble litt handling også. Deretter dro jeg til Farmanstredet og fikk tak i meg en ny softshell-jakke og litt annet klær :) Og så til slutt - jeg kan ikke gå f orbi en bokhandel uten og kjøpe med meg bøker. Var tilbud så jeg endte opp med 4 stk. Gleder meg til å lese de :o)
Så var det noen timer på skolebenken. Medelevene var veldig koselige og likeså læreren. Han er utrolig dyktig og så levende. Måtte glise flere ganger der han brukte kroppen sin og fortalte om markedsføringens 5 P'er og profilering mm.
Etter endt skole så traff jeg Tonje igjen og vi reiste ned til brygga og spiste på en Indisk restaurant og koste oss. Synd tiden alltid går så fort når jeg og Tonje treffes :( Får håpe det blir flere middager når jeg er nedover på skolen :)

Litt kaffe Latte så en holder seg våken!

Litt mat måtte jeg jo spise før skolen. Så så godt ut, men du værden for noe tørre greier. Smakte ikke i det hele tatt :(

Innom Gode Minner er jo et must da når jeg først er i Tønsberg. Stemplene i forgrunnen her er det min kusine Connie som har designet.
(Beklager dårlig bildekvalitet - men bildene ble tatt med mobiltlf min)

1 kommentar:

  1. Syns bildene dine er kjempefine! :-) Tusen takk for en super koselig dag, hvor jeg endelig fikk treffe ninna mi, som jeg ser altfor sjelden.... :-) 2 Ganger til og med! ;-) stor klem <3

    SvarSlett