onsdag 29. mars 2017

Toya

Mye har skjedd siden jeg var aktiv i bloggingen min. Skal ikke ramse opp hele livshistorien min her og nå, men må jo bare si at vi nå ikke lenger er 2 i husstanden våres. For ca. halvannen mnd. siden overtok vi 16 år gamle Toya. Da eier ikke lenger kan ta vare på Toya selv.  Toya er en flott jente som slo seg fort til ro hos oss. Hun er en blandingshund, men det er mest border collie i henne. Hun er bare så snille og god og vi angrer ikke på at vi sa ja til å ta vare på henne. Det er så kos å ha hund i huset igjen.

Er hun ikke fin da?


Klem fra Janne

4 kommentarer:

  1. Fineste Toya!😊❤Er ikke i tvil om at hun har det veldig godt hos dere! Koselig å se du blogger igjen! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fineste Toya!😊❤Er ikke i tvil om at hun har det veldig godt hos dere! Koselig å se du blogger igjen! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Så nydelig Toya er <3 :)

    Ønsker deg fine dager

    Klem fra Monica

    SvarSlett