torsdag 7. januar 2016

Lolipop-kort

Ikke blitt då mye kortlaging for meg for tiden da tiden rett og slett ikke strekker til.
Men rett før jul var jeg så heldig å bli invitert i bursdagselskap til en ung jente. Og da måtte jeg jo selvsagt lage et kort. Ei god veninne sa jeg burde prøve meg på et Lolipop-kort.  Dette var nytt for meg, men syntes de var så fine at jeg ville prøve meg.
Kortene er laget med for og bakstykke.  Forsiden ser dere her hvordan ble. På baksiden festet jeg en lapp hvor jeg skrev en personlig hilsen samt festet en seddel med bånd.
Legg til bildetekst

4 kommentarer:

  1. Kjempefint Lollipop kort Janne! Jeg synes disse er morsomme å lage!
    Ha en fin dag!☺
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha for det Vigdis. Ja, denne var morsom og lage, og blir definitivt ikke siste gangen jeg lager dette :)

      Ha en fortsatt fin dag du også!

      Klem

      Slett
  2. Du er helt proff på kort :)

    Ønsker deg et riktig Godt Nyttår :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Monica <3

      Et riktig godt nytt år til deg og dine også!

      Klem

      Slett