mandag 9. juni 2014

Pinse.

Da er denne pinsa snart over også. Har ikke fått gleden av å slappe av og nyte finværet så mye da jeg har hatt arbeidshelg. Jobber som nattevakt i en tilsynsbolig. Men i dag morges gikk jeg ut i 9 dagers langfri. Håper på like fint vær da så jeg kan kose meg ute i solen.
 
Neste fredag reiser jeg på jentetur til Stavanger og skal være der til søndagen. Lørdag reiser vi på båttur ut til Flor og Fjære. Gjett om jeg gleder meg?
Har så mye jeg skulle gjort i hagen min så jeg håper på å finne inspirasjon ute på Flor og Fjære. Så kameraet får bli med :)
 
I mens legger jeg ved noen bilder av noe av det jeg allerede har i hagen min :)
Om noen av dere lesere som bor i nærheten har noen avleggere å avse blir jeg ikke lei meg for å motta dette :)
Masse blåbærkart, så det blir kos med hjemmedyrka hageblåbær senere i sommer.
Denne blodbøken kom i jord nå i våres, gleder meg til den blir stor og fin.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig mye fine planter og blomster du har i hagen din! Koselig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Vigdis <3 Det var mye fint allerede når vi flyttet inn, men jammen har vi fått til mye nytt vi også. Er så plaget med mye ugress/brennesle at vi må passe på ellers tar det overhånd her. Så har du tips jmf det blir jeg ikke lei meg gitt ;)

      Slett
  2. Du kan nok glede deg til Flor og fjære. Jeg har aldri hørt om noen som ikke har likt seg der. Jeg har ikke vært der, men tenker på det hver sommer, men så blir det ikke.

    9 dager fri......det er det gode med skift- og helgearbeid

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg veldig til turen til Stavanger og Flor og fjære. Kommer nok til å legge ut bilder her i bloggen min fra den turen ;) Har hatt lenge lyst ut dit, og nå falt det seg slik at vi er stk som reiser vestover på fredag :oD

      Ja, jeg jobber ganske tett med 10 t nattskift når jeg jobber så da er det deilig å få langfri innimellom til å gjøre ting jeg har lyst til. Er vel dette som gjør at jeg holder ut nattskiftarbeidet :o)

      Slett