mandag 30. juni 2014

Friuke

Da var arbeidshelgen over og jeg har langfri foran meg. I dag har jeg bare sovet og ikke orket stort. Har lov til det i dag synes jeg.

Håper det blir strålende vær så jeg kan være ute og få farge på denne bleike kroppen :) Har ikke noen særlig planer for friuken min annet enn at jeg skal en liten tur til Larvik og Stavern og besøke en god venninne.  Må ha litt nytt til mannen og jeg setter oss på flyet og drar til varmere strøk. Alt jeg har er nemlig blitt for stort :)

I helgen fant vi ut at endelig har det begynt å vokse noen squash i sinkbalja som vi sådde noen frø i våres. Det er morsomt når det endelig skjer noe.

4 kommentarer:

  1. Så moro at det kommer "frukter" på planten! :) Jeg gleder meg sååå til du kommer! :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, alltid moro når det kommer "frukter" på noe en har sodd/plantet. ;o)

      Gleder meg også veldig til vi treffes igjen ;o)

      Slett
  2. Oj så moro at det kommer squash :-) det er ekstra stas når man har sådd det selv :-) nyt friuka di - så deilig :-)

    Ha en fin fin dag :-)

    SvarSlett
  3. Ja, det er veldig moro <3

    Den skal nytes. Første fridagen gikk til styrketrening med PT og en sykkeltur ;o) I morgen blir det tur til Kvelde/Larvik og Stavern. Blir kos å treffe Vigdis igjen ;o)

    Ha en fin dag du også Lena ;o)

    SvarSlett