torsdag 26. september 2013

Kjerringtorget 2013

Ble spurt av min gode venninne Karianne om jeg ville stå med henne på Kjerringtorget under årets Kjerringsveiv på torget. Men min turnus krasjet i år med Kjerringsveiven. Så det ble til at hun ville ha med noen av mine produkter å selge det likevel.
Men var opp på torget og hjalp til å rigget i stand standen hennes før jeg dro hjem og fant senga. Og tok et knipe bilder som jeg nå vil dele med dere.

Klutene og de heklede lyktene er det jeg som står for. Irene Bråthen står for de flotte tovede luene i kofferten foran bordet. Mens Karianne står for resten. Hun syr så mye lekkert ikke sant?

Standen til Karianne under årets Kjerringtorg.

Tovede barnetøfler og pulsvarmer.


Flott kjole som ble solgt, men flere har spurt meg hun fremdeles har kjolen. Tydeligvis veldig populær :o)

skjerf og vaskeposer med kluter.

Tovede barnetøfter/vogntøfler

Flotte barnekjoler.



Irene Bråthens tovede luer.

Klutene mine.

Også klutene mine.

Mine heklede lyslykter.

Nå jobber jeg for harde livet med nye prosjekter. Har sagt ja til å ha stand på en høstmesse 26 oktober i Rollhuset på Mæl. Siden det holdes inne blir det både kluter, lykter, sitteunderlag og diverse papirprosjekter i min stand. Karianne skal også ha stand med sine produkter.

Kom og ta en titt lørdag 26 oktober da vel ;o)

6 kommentarer:

  1. Å herlighet så mye fint Janne! Flinke og kreative jenter det tenker jeg! :))
    Skulle gjerne vært der og på neste marked du skal være med på den 26.okt! Har veldig lyst på ENDA flere kluter og lysgrotter!! Klem

    SvarSlett
  2. Takk for den vennen :) Hadde vært så koselig og sett deg igjen snart. Vi får håpe vi kan treffes en dag om ikke så altfor lenge ;)

    SvarSlett
  3. :-)Her var det mye en kunne tenke seg! Skjønner godt det ble rift om den kjolen:-) Skjønner at Rollhuset kan være stedet for årets julegaver! Flotte kluter og koselige lys er jo noe alle vil sette pris på. Så dyktig du er.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Fjellheimen :o) Det er så koselig med et håndarbeid i handa. Du er hjertelig velkommen til Rollhuset lørdag 26 oktober. Det er åpent fra 12.00 til 18.00. Vet foreløpig at jeg og Karianne kommer. Har ikke hørt noen andre navn ennå ;)

      Slett
  4. Dette var en koselig stand med mange kjekke produkter. Så flott det du lager. Lykke til på neste messe! Du er god!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha Hjørdis <3

      Ønsker deg en fin uke!

      Klem fra Janne

      Slett