tirsdag 26. februar 2013

Beskjed til meg selv.

Bohus  Notodden = elendig service = skal ALDRI handle der mer.
 
Kjøpte meg et nytt kjøkkenbord med stoler i oktober 2012. Fant ut samme dag vi satte sammen at det var en diger sprekk i det. Ringte og klaget. Mannen på lageret skulle ringe meg opp igjen. Hørte aldri fra han. Uken før jul ringte jeg tilbake og han påstod de ikke hadde flere igjen men skulle prøve å ringe rundt å få tak i det. Og skulle ringe meg igjen samme dag. Hørte ikke noe. For en uke ringte jeg tilbake, men til butikken, ville ikke prate ned lagermannen. Presenterte meg ikke men spurte om de hadde det kjøkkenbordet inne. Noe damen bekreftet at de hadde inne og hadde hatt hele tiden. Da ble ikke jeg nådig og sa ting som det var og hun ville sette meg til lagermannen. Jeg nektet å prate med han og forlangte å få det samme uken. Så det fikk jeg det endelig sist torsdag. Helt og fint heldigvis.
 
Men før jul når jeg snakket med lagersjefen lovte han meg et lem jeg bestilte til stuebordet mitt gratis. Noe jeg sa til damen. Lemmen kom også sist torsdag. Jeg skulle hatt det til jul.
I dag kom regningen på lemmen.
Kan ikke si jeg er så veldig fornøyd med servicen på Bohus i Notodden. Men skal betale regningen og se blid ut.

2 kommentarer:

  1. Huff, ikke noe gøy når det skal bli sånn! Heldigvis finnes det folk/butikker som er motsatt også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, veldig kjedelig. Vi har dårlig erfaring med bohus fra tidligere også så vi burde jo ha lært for lengst. Men heldigvis har vi møbelringen her med god service. Skal bare handle med de heretter.

      Slett