lørdag 8. desember 2012

8. desember

Hadde en fin tur til Tønsberg i går med en veninne av meg som jeg plukket opp i kongsberg. Ble en lang dag siden jeg ikke kom hjem før 00.30 i går kveld. Men fikk unna julegavehandlen, mangler nå kun en liten ekstragave til ei god veninne og til min kjære som jeg ikke vet hva jeg skal finne på til i år. Nå skal jeg pakke ut av poser, sette på til og fra lapper og rydde på plass ting jeg har kjøpt. Var også innom Scrappebutikken i Tønsberg - Gode minner og der fant jeg litt av hvert også som jeg gleder meg til å ta fatt på. Forøvrig ble avtalen jeg hadde i Tønsberg veldig vellykket og jeg har en spennende tid forran meg :o)

I dagens julekalender fra Sessan fikk jeg en marsipangris med sjokoladetrekk. Hmmm gjett hvem som skal ta den med på natte vakt i natt og kose seg med den? Nok en gang Sessan tusen takk for en flott kalender du har laget til meg, gleder meg til hver dag og dagens åpning.

 

3 kommentarer:

  1. Så heldig du er som er nesten helt ferdig med julegavehandelen.
    Har tenkt meg en tur til Tønsberg selv i dag ,for å gjøre unna de siste gavene.
    Ha en flott helg.

    SvarSlett
  2. Så deilig å være ferdig! Lykke til med resten. Kos deg med flott kalender

    SvarSlett
  3. Er så glad du liker den :) Jeg er også så storfornøyd med min kalender. Tusen hjertelig takk

    SvarSlett