lørdag 1. desember 2012

1. desember

Da er vi endelig i desember. Julemnd. Synes hele mnd er en koselig tid. Julegardinene er hengt opp og vinduene er nyvasket. Røde juleløpere er strøket og lagt frem. I løpet av dagen i dag kommer adventstakene og julestjerna mi opp. Har planer om å ta meg en tur til byen og se på torgdamene som har masse fint å selge - kanskje finner jeg meg noe spennende der. Og ellers åpner utstillingen av pepperkakebyen Rjukan - første gangen dette blir arrangert her. Kommer nok mer stemningsbilder v julehuset mitt etterhvert.

Og med 1. desember er det tid for å åpne første pakken i adventskalenderen min fra Sessan. I dag fikk jeg et nydelig stempel fra Ladybug and friends.


 

8 kommentarer:

  1. Jeg koser meg sånn med kalenderen. Lakrisen er midt i blinken :). Jeg skal spise den i smug, for det er flere som liker den her ))
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre :) Kos deg masse med den ;) Varer nok lenge den :)

      Klem

      Slett
  2. Så herlig kalendergave!
    Åååh, jeg vil også ha kalender!! :-D

    Ønsker deg en kjempeflott lørdag. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gleder meg bare til hver dag jeg nå ;)

      Du får ha en flott adventsøndag :o)

      Slett
  3. Så søt gave. Heldig er du. I år ble det ingen kalender på meg, bare en skrapekalender der jeg kan vinne et års forbruk på hunde og kattefor, hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er heldig. Men det kan jo være noe å vinne det og da ;)

      Slett
  4. Ja det er koselig med advent.
    Jeg har ingen kalender så jeg lager min egen bloggen min.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å da skal jeg jammen følge bloggen din hver dag :)

      Slett