tirsdag 26. juni 2012

Torpe-votten

I påsken var jeg med i en påskekalender på hobbyboden.com. Og så var jeg så heldig og fikk mønster og garn til Torpe-votten. Kjempe morsomme votter og strikke. Blir flere slike votter har jeg bestemt meg for. MEN først på jeg på tur og få tak i garn. For jeg hadde ikke nok hvitt garn. bare tuppen på tommelen på den ene votten mangler. Ellers er jeg ferdig med vottene.

Ei kollega av meg sa de hadde Raumagarnet jeg bruker i Vinjebui i Åmot. Så planen er at jeg skal dit i dag for å handle garn. blir nok noen nøster ekstra til flere votter og som finner veien til Rjukan da tenker jeg :)

Blir en fin tur med selskap av den eldste niesa mi som ville bli med på tur og jammen får vi ikke fint vær med oss også.

Ha en fin dag!!!


Hit men ikke lenger

2 kommentarer:

  1. Disse vottene her er kjempefine :) Skulle virkelig ønske jeg fikk til fargemønster for det er så mange flotte votter der ute som bare roper etter å bli julegaver... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Charlotte: Klarer jeg disse vottene så klarer du det helt garantert. Disse var ikke vanskelige i det hele tatt når jeg bare satte meg ned og leste oppskriften nøye. De var rett og slett morsomme og strikke spør du meg ;o)

      Slett