lørdag 14. april 2012

Lørdagskos i heimen

Mannen er hos en kompis og driver med ved. Og jeg sitter og koser meg i hobbykroken min. Har en nevø som skal konfirmeres i mai. Og han  som i likhet med niesene før han skal få et album jeg scrapper til dem. Han er heldigvis den siste av i alt 6 nieser og nevø som skal få sitt eksemplas. Kanskje jeg endelig kan få tid til å lage Loer til meg selv også :)

Onsdag før påsken var vi bedt til et vennepar på middag. Vi koste oss med deilig mat og drikke. vi får  bestandig servert så god mat når vi er hos dem. Deler med dere foretten og deserten,, glemte desverre og ta bilde av den gode låmmelåret, med fløtegratinerte poteter og annet digg til.
Hvitløks og chillimarinerte scampi  på en seng av grønt og løk - smakte helt nydelig

Brownies med en nydelig krem med smak av vanilje og jordbær. - NYDELIG

1 kommentar:

  1. Så heldig konfirmantene er, som får en så fin gave. Har selv konfirmant i år, og hadde blitt veldig glad for en sånn gave.
    Deilig mat dere har fått servert.

    SvarSlett