søndag 11. september 2011

Muffins er ikke lenger det det var.

Nå har den amerikanske trenden blir mer og mer populær her hjemme i Norge også. De ser så lekre ut og smaker himmelsk.
Jeg har aldri prøvd meg på " Cupcakes" som muffinsene heter nå så fint. Men i august når jeg var hos min kjære kusine i Oslo lagde hun dette til oss og det var jo bare så nydelig. Tok noen bilder av Cupcake'ene hennes.


Kusinen min bruker Wilton produkter på toppingen av disse Cupcake'ene. Dette kan du få kjøpt hos Hobbykunst Megastor i Vestby. Vil du se nærmere på produktene kan du se her.


Selve kakene har samme oppskriftene som muffinser, det er toppingen som er cluet her. Tilater meg herved å dele med kusina min sin oppskrift. Denne er ikke av de søtese, og smaker helt nydelig.


250 gr Philadelphia ost
1 ts vaniljesukker
1 ts sitronsaft (ferskpresset er best)
3 ss smeltet smør (her kan rapsolje godt brukes)
300 gr melis






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar