mandag 25. juli 2011

Tenerife og helgens hendelser i Oslo.

På grunn av det som har skjedd i Oslo og på Utøya har jeg valgt å drøye med å legge ut flere bilder. Mine tanker går til alle offere og pårørende. Spesielt våre venner som fremdeles savner datteren sin. Håper hun kommer til rette snart så de vet hva som skjer/har skjedd med henne. I kveld skal jeg vise min sympati ved å gå i fakkeltog. Ellers så er det tente lys her i huset. Er så meningsløst dette som skjer i Norge  nå, har ikke ord er bare helt tom.


Men altså nå legger jeg ut bilder ved bassenget eller taket på hotellet hvor vi lå om dagene og solte oss.
Selv om en er på ferie, må en jo trene litt også. Var med nesten dagelig på vann aerobic.



Vår dyktige instruktør Carina.

Boblebadet.






Det var også mulig å sole seg på taket på hotellet. Disse sengene var slettes ikke vonde og ligge på.


Deler av bassengområdet var skyggelagt nesten hele dagen. De bakeste sengene her fikk ikke sol før nærmere 13.00. Var om å sikre seg bra plasser før det ble fullt.


Her var det heller ikke ok å ligge da det ble skyggelagt i 16.00 -tiden på ettermidagen. Sånn sett lå hotellet veldig dumt til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar