tirsdag 28. juni 2011

Hannåsvollen Gård

..... eller det vil si Låven jeg vil skrive litt om nå. Hannåsvollen gård ligger flott til i Evje ikke så langt unna Mineralparken. Hadde lenge hørt om Låven på denne gården men tenkte at den var ikke så unik som alle snakket om. Var vel en vanlig butikk tenkte jeg. Intill en på gruppa mi viste meg hva hun hadde kjøpt. Da var jeg solgt og dagen etter måtte jeg ta turen dit selv og se. Og jeg ble bare FORELSKET. Guriland så  mye fint det var i Låven. Og så likte jeg måten butikken var inndelt i. Først kommer vi inn i butikken og det var hyller på hyller med masse fint så kunne vi gå ned en trapp for så å komme til en ny del av låven og så opp en trapp igjen for så å komme til et tredjeplan. Tok meg friheten til å ta bilder når jeg var her. Deler de gledelig med dere :o)





Inngangspartiet til Låven.

Sjekk de forskjellige planene i butikken.





Falt for dette gulvet på det nederste planet!







Dette handlet jeg denne gangen, men til neste Evjetur skal det spares slik at jeg kan bruke masse penger her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar