fredag 11. februar 2011

Jorunn og Evje.

Må bare dele en link med dere. En av mine bekjente har gått i studio og spilt inn sanger. Og har nå lagt ut noen av de På NRK's Urørt sine sider. Her finner dere "Hennes sang og Ønskevise". Har ventet lenge på at hun skal legge ut sangene jeg viste hun har vært i studio og jobbet med. Trykk HER og og lytt på låtene hennes. Hun har en nydelig sangstemme.


Jorunn Westeraas.



Ellers er det ikke så mye og skrive om for tiden, går i jobb og trening. Og til fredag så drar jeg til Evje. Er veldig spendt. Har vært i kontakt med en som har vært der nylig og h*n kunne bare skryte av oppholdet, betjeningen og opplegget så jeg er spendt nå. Er det dette som skal få meg ned i vekt??



1 kommentar:

  1. Lykke til iEvje, Janne.Du får gi lyd fra deg så jeg vet du har det bra.
    Kjempeflott stemme og nydelige sanger:o)
    Klem

    SvarSlett