fredag 1. oktober 2010

Et lite livstegn fra meg

Her går dagene fort. Har ikke fått tid til å ta noe særlig med bilder, så det blir et innlegg uten bilder denne gangen.

Jeg storkoser meg og har det veldig bra. Rakk og få pc'en min før jeg dro til fjells på onsdag. Og nå er den oppe og går :) Dagene går i ett her og vi rekker ikke å skjede oss :) I kveld har vi vært en gjeng og storkost oss i bassenget i to timer med volleyball. Er sliten og daff nå her jeg sitter i tv-stuen og vi er en stor gjeng som ser på Skavlan :) Ellers har det vært trening i form av gym og baseng så langt. I går var vi på Lavotur og koste oss med varmt drikke og ble kjent med hverandre. Er en veldig bra gjeng jeg er i samme gruppe med og vi er en del sammen i fritiden.  K og L dere trenger ikke å grue dere for å komme hit. Kommer til å gå så bra, bare glede dere sier jeg bare ;)

I morgen er det trening fra 8.30-12.00 og etter det drar jeg på perm og reiser hjem til søndag kveld.

Ønsker alle som besøker bloggen min en riktig GOD HELG!

1 kommentar: