lørdag 14. august 2010

Forandring fryder.....


.... ja, forandring fryder. Blir liksom aldri fornøyd med bloggen min. Endte opp med favorittfargen min lilla. får se hvor lenge bloggen får bli sånn. Skulle gjerne hatt en ny tittel også, men i farten kommer jeg ikke på noe annet.

Kaken jeg lagde før i dag ble fin den, men tror jeg ender opp med å lage Oreokake. Føler jeg fikser den kaken mye bedre. Og med tanke på at det er til bryllup. Ser for meg pynten. Men å få tak i det her i dalen er jo bare og glemme. Skal på første skoledag i Tønsberg neste mandag så da får jeg ta en butikkrunde også når jeg er i farten. Vet det kommer til å gå lilla igjen i bryllupet og tenkte og få tak i lilla marsipanroser eller lilla farge til å farge marsipanen og dekorere med det. Og mer sier jeg ikke - får være en overaskelse til jeg overrekker kaken :o)

Sist helg var mannen og jeg med hunden våres til fjells, dvs Rauland. Fant en fin rundløype. Var så mye fin natur der, og kom over flere flotte moltemyrer. Men uheldigvis var det bare kart ennå. Får vel opp dit igjen om ikke så altfor lenge og sjekke moltene. Er jo kjekt og ha litt i frysen til jul. Masse blåbær kom vi over også. Det er jo så sundt og godt og vi koste oss med å spise blåbærene, uheldigvis hadde vi ikke noe å ha de i ellers hadde det blitt med masse hjem. Timmy koste seg også med blåbær. Blåe og fine var vi alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar