tirsdag 10. august 2010

Da er tiden inne for å lage meg en alt mulig blogg.

Da er tiden kommet for å lage meg en alt mulig blogg. Har tenkt lenge på å lage meg en, men ikke fått gjort noe med det føre i dag. Hva har jeg tenkt meg med denne bloggen???? Tja.... si det. Blir vel en slags dagbok tenker jeg. Skriver om det jeg føler for der og da, være seg en bokanbefaling, reise, oppskrifter, turer etc.
Men hvem er nå jeg? Jeg er Janne, samboer med Hans Olav og sammen har vi verdens flotteste hund. Tolleren Timmy. Vi bor i en liten flott by i Telemark. Vi liker å ferdes i fjellet, koser oss når vi kommer på hytta i Valle utenfor Langesund. (bilde er forøvrig tatt en kveld på Valle). Ellers har jeg en hobby jeg dyrker så fort jeg få tid. Her er hobbybloggen min for de av dere som vil ta en titt. Hobbyen er kortlaging og Scrapbooking. Blir desverre for liten tid for tiden til å være kreativ - dette er fordi jeg går på skolen. Håpet er at jeg kan ta eksamen i desember og bli ferdig med det. Tar kontor og administrasjons nettbasert med samlinger som begynner nå i aug. i Tønsberg.
Har også laget meg en reiseblogg . Her skriver jeg litt om turen og legger ut bilder.


En flott solnedgang på Valle i Telemark.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar