mandag 9. juli 2012

Crispi - tursko

Ikke så ofte jeg reklamerer for et produkt men disse turskoene må jeg bare reklamere for dere. Vi som har registrert oss for å være med på (topp)turene i Tinn får også med en lapp som vi kan ta med i en sportsbutikk her i Tinn og kjøpe oss tursko og få 20% avslag.

Jeg har vært og handlet og prøvde ut mange forskjellige før jeg fant disse skoene som jeg nå vil anbefale. Det er noe av det beste jeg har hatt på meg. Og vanntette er de også, fikk prøvd de skikkelig ut bl.a. på turen opp til Hortnuten med masse myrer. Ble også veldig overasket over hvor lette skoene er.

Dette står det om skoene i Crispi sine hjemmesider:

MYLLA

en god og stabil tursko


Str. : 36-47
Vekt : 450 gram
Farge : Ice Magenta
Veil. uts. pris: 1 599,00
Art.nr. :
MYLLA
Mylla er en lett og fin tur/fritidsko med høy komfort. En perfekt sko for enkle dagsturer i hverdag eller weekend.

GORE-TEX® membran gir en vanntett og pustende overdel. Uttagbar innleggsåle i air mesh.

Vibram® Super Grip
, patentert yttersåle, gir godt grep mot underlaget.
Lett bindsåle sikrer god riktig flexpunkt. Vibram yttersåle med 2 lag EVA og en bindsåle som gir støtte og god fleks.
EVA gir god isolasjon og demping.

Nydelig støvel med Crispi sin gjennomprøvde nordiske lest. Overdelen er i 1,6 mm nubuk lær.

En god heltrukket kallosjeringskant beskytter skoen og skinnet mot kvister og stein.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar