søndag 5. september 2010

Har ikke vært flink til å oppdatere bloggen min nå....


Alt skyldes har hatt så mye og gjøre. Fulle dager på jobb og lekser på kvelden. Men det har i grunnen vært godt og det nå. Savner Timmygutten min veldig. Det er så tomt i huset. Tanken på at jeg aldri skal kose med han igjen, gå turer med han igjen etc.


I går var det Kjerringsveiven her i dalen. Orket ikke gå sveiven pga fysiske plager jeg sliter med. Men en tur på byen måtte jeg. Kan ikke si jeg har sett så masse mennesker på byen før. Og så var det masse boder utstilt her og der hvor det ble solgt masse fint. Kanskje vi skulle slå oss sammen noen damer neste år og selge kort mm. Får høre med de etterhvert. Men litt sveiv ble jo for meg også da, jeg sveiva hjem fra byen hehe.


Nå skal det noen timer med lekselesing først og etterpå skal jeg ta med meg en kopp te ut i sola og kose meg med to av favorittbladene mine som jeg kjøpte i går :o)


Ha en god søndag til dere som er innom bloggen min :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar